nedeľa 10. januára 2016

Oficial e-shop RYOR

     
      Kozmetika českej firmy RYOR je moja stará dobrá známa. Sprevádza ma už od puberty, čo už je nejaký ten piatok, s prestávkami až do dnes. Narazila som na ich oficiálny e-shop a neodolala som. Objednala som si zopár výrobkov, ktoré vám po vyskúšaní priblížim.
           Ale nie o tom som chcela. Objednávala som v prvých januárových dňoch, s vedomím, že objednávka bude spracovaná až po Troch kráľoch. Aké bolo moje prekvapenie, keď 8.1. ráno som mala balíček už doma. Hmm... palec hore. Netrpezlivo som ho rozbalila a moje prekvapenie pokračovalo. Okrem objednaných vecí tam na mňa čakali ešte aj milé malé darčeky. Jeden výrobok v plnej veľkosti a štyri vzorky.



         Výrobok v plnej veľkosti sú Hydrogelové náplasti na vyhladenie vrások okolo očí. Na tie už dlhšie pokukujem v DM-ke z baleáckej rady. Ďalšími darčekmi sú 2 vzorky krémov. Rozjasňujúci make-up 8v1, v odtieni medium a výživný krém s kmeňovými bunkami z argánie. Výberom krémikov sa mi totálne trafili do nôty, lebo obidva výrobky som na e-shope obzerala. A tretím bezkonkurenčným darčekom sú 20 ml roztomilé fľaštičky, čo na testovanie bohato stačí. Prvá je Hydratačná micerálna voda a druhá je Luxusné sérum na očné okolie s Matrixylom z rady Luxury care. Ja som si v plnej veľkosti objednala Aktívne sérum na očné okolie tiež s Matrixylom z rady na intenzívne ošetrenie, takže bude čo porovnávať. 


         Som milo potešená so spracovaním objednávky a pozornosťami od e-shopu . Neviem či je to tým, že to bola moja prvá objednávka od nich, ale aj keby áno, hodnotím to veľmi, veľmi pozitívne. Pri internetovej objednávke sa mi stalo prvý krát, že okrem výrobkov obsahovala aj  "goodys". Viem, že to nie je ich povinnosť, ale podľa mňa sa každý zákazník rád vráti do e-shopu, ktorý sa k nemu chová ako k niekomu výnimočnému.

Takže za mňa oficiálny e-shop Ryoru veľké plus a určite som tam nenakupovala posledný raz.


Spozdravom Vaša milo prekvapená
Hela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára