pondelok 8. augusta 2016

Miracle . . .


Týždeň ušiel ako voda a víkend ako povodeň. Myslela som si, že po príjemnej nedeľňajšej grilovačke sadnem k notebooku a spácham ďalší príspevok. Ale plné brucho a vrodená lenivosť, ma presvedčili, že aj zajtra je deň. Čistá prokrastinácia! Takže žiadny modrý pondelok, ide sa na recenziu.
K nákupu jedného z týchto krémov ma inšpiroval Youtube. Sledujem pomerne veľké množstvo nemeckých kozmetických  kanálov. Zaujímajú ma hlavne produkty, ktoré na mňa nevyskočia pomaly z každého blogu, alebo videa. Majú potom pre mňa punc autentičnosti a nie povinnej reklamy, za poskytnutie produktu k recenzií. Nechápte ma zle, nemám proti takýmto spoluprácam firiem a blogerov absolútne nič. Ale radšej vyskúšam produkt, ktorý nie je taký hovorovo povedané, "prefláknutý".


Nie všetka kozmetika, ktorú poznám zo zahraničných blogov, je dostupná aj u nás. A preto, keď narazím na nejaký produkt, o ktorom som si myslela, že u nás ho nedostať, sú to pre mňa malé vianoce. Miracle Sleeping Cream je jedným z nich. Keď som zistila, že Garnier má aj iné výrobky pod značkou Miracle, tak to boli nielen malé vianoce, ale aj Mikuláš so Silvestrom dokopy. 


Miracle Sleeping Cream, ako už názov hovorí, je nočný krém. Tomu zodpovedá aj farba téglika, krásna tmavomodrá, s obsahom 50ml. Textúra je veľmi jemná, o niečo hutnejšia ako pleťové mlieko. Keď si z neho naberiete, chvíľu zostane v krémiku priehlbinka, ale za pár minút sa povrch krásne vyhladí a vyzerá ako by ste do neho nesiahli. Obsahuje LHA, adenozín, kyselinu hyaluronovú, listnatec, jojobový ole a levanduľový esenciálny olej. Pod príspevkom vám vypíšem funkciu niektorých menej známych zložiek. Sama som nevedela na čo slúžia, ale ujko Google vie všetko:-) Krém nemá žiadnu vôňu. Miracle, alebo inak povedané zázrak, je prehnaný reklamný názov. Nie zázrak sa nekoná. Ale krém môžem pochváliť. Dobre sa nanáša, rýchlo sa vstrebáva do pleti, slušne hydratuje a zanecháva príjemne hladkú pleť. Som s ním spokojná a určite by som si ho kúpila aj druhý krát (ale to by mi už v hlave nesmela strašiť zas nejaká novinka:-). Presnú cenu na centy už neviem, niečo nad 9,-  euro.


Ako dennú starostlivosť som si vybrala Miracle Wrinkle Corrector, expresný krém proti vráskam. Téglik je jasnej červenej farby. Vo vnútri sa nachádza príjemne voňajúci, na počudovanie, pre dennú starostlivosť, trochu hutnejší krém. Obsahuje rýchlo sa vstrebávajúce micro-peptidy, aktívne látky proti starnutiu pleti z výťažkov z ryže, ktoré vďaka svojim mikro rozmerom napomáhajú urýchliť účinnosť krému v rekordnom čase. A skutočne. Po nanesení sa krém extrémne rýchlo vsiakne, zanechá na pleti jemný zamatový finiš a opticky ju vyhladí. Pri prvom použití som zostala v šoku. Skoro okamžite bol krém preč a pritom nezanechal pocit suchej pleti. Veľmi rýchlo som si naň zvykla a skrátilo mi to rannú rutinu o dobrých desať, až pätnásť minút. Je to zhruba čas, po ktorom som nanášala make-up na iné krémy. Miracle ma milo prekvapil, určite som ho nemala posledný raz. Cena opäť cca do 10,- euro.


Posledným produktom je Miracle Skin cream, transformujúca očná starostlivosť proti starnutiu. Krém je v 15ml tubičke s malým špicatým aplikátorom. Zaujímavosťou tohoto očného krému je, že na vzduchu oxiduje, prispôsobí sa farbe vašej pleti a uvoľňuje koncetrovaný lesk, ktorý opticky "vyzmizíkuje" známky starnutia v oblasti očí. Takže po nanesení najprv vyzerá ako mierna "oranžáda", ale po vklepkaní krásne zjednotí farbu očného okolia. Opäť má slušný obsah účinných látok, ako LHA, Pro-retinol, vitmíny E a B5, vypínacie peptidy, proteíny arganu, antioxidačný zázvor. Je bez vône a má jemnú, fluidnú konzistenciu. Cenu si už nepamätám, ale určite bol lacnejší ako ostatné produkty z tejto rady. Z mojej strany veľká spokojnosť a tento produkt si určite zadovážim znova. 



Očný krém je môj veľký favorit. Pokiaľ sa cez víkend nikam nechystáme, nepoužívam make-up. Ale aj tak chcem vyzerať upravene. Denný krém, očný krém Miracle, špirála a "basta"! 

Všeobecne ma Miracle rada od Garnieru veľmi prekvapila. Nie je to "zázrak", ale pomerne slušná drogérková kozmetika, pri ktorej nemám pocit, že som sa namotala na reklamu. Budem rada, ak mi napíšete o vašich kozmetických vychytávkach a favoritoch. Prajem vám žienky krásny pracovný týždeň.

Vaša "miracle"
Hela


LHA je derivát kyseliny salicylovej, ktorý stimuluje bunkovú obnovu unavenej pleti a uvoľňuje upchaté póry.
Adenozín je biotechnologická aktívna látka, ktorá aktivuje obnovu epidermy, znižuje syntézu melanínu a zvyšuje syntézu kožných bielkovín.
Listnatec tŕnitý má sťahujúce účinky, vyvoláva zúženie ciev, odstraňuje zápaly.

2 komentáre:

  1. Helenka, si super odborník, nechceš ísť učiť budúce kozmetičky????
    Môj názor na tieto vecičky už poznáš :-)
    Ale viem, všetky sme nejako "trafené", aj ja a poriadne :-)))
    A mne sa páči, keď zo svojej "trafenosti" urobíme prednosť :-)
    Od garnier používam zelený šampón na vlasy a je dobrý.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj Danka odborníkom by som sa nenazvala, len trocha viac informovaný "spotrebiteľ". Ale ako vieš drogerka je pre mňa to čo pre teba galantéria :-),
      čiže "hračkáreň". Máš pravdu, treba si v živote robiť drobné radosti a tešiť sa zo svojich koníčkov. Od Garnieru som doteraz používala len micerálne vody, hlavne tú dvojfázovú. Ale asi skúsim teda aj niečo z vlasovej kozmetiky, keď si s ňou spokojná :) Ďakujem za milé komentáre a prajem pekný týždeň,papa.

      Odstrániť